BPH Rawatan Yang Berkesan Relief Gejala

BPH Rawatan Yang Berkesan Relief Gejala

Pesakit yang mengalami Benign Prostatic Hyperplasia boleh menggunakan jenis baru terapi untuk masalah ini tekanan yang asli dan tidak mempunyai kesan sampingan yang buruk. Peranti yang melindungi pesakit BPH daripada ubat-ubatan yang berbahaya dan pembedahan mungkin adalah sebuah pembekal Terapi Thermobalancing. Ini penjagaan prostat menakjubkan adalah satu pendekatan baru untuk rawatan trauma ini untuk gangguan lelaki.

Unik Terapi Thermobalancing untuk Rawatan BPH

Terapi Thermobalancing baru tidak serupa dengan rawatan biasa Pemanas seperti pad haba: gel atau pucat-lilin dan pad haba elektrik, yang menyediakan rawatan suhu panas atau sejuk.

Tambahan pula semua orang patut tahu:

1. Rawatan dengan haba impulsif boleh merosakkan. Suhu tinggi memusnahkan sel-sel halus organ sudah mengalami tekanan. Sebagai contoh, suhu melebihi 40C boleh menyebabkan kematian organisma hidup.

2. termo-unsur tidak perlu disejukkan. Suhu rendah mengurangkan metabolisme sel dan oleh itu, mengganggu penambahan semula jadi dan penyembuhan.

Baru terapi Thermobalsncing semula jadi adalah berguna untuk rawatan Benign Prostatic Hyperplasia, dan apa yang penting ia tidak mempunyai apa-apa kesan sampingan yang buruk. Direka khas Device untuk Penjagaan Prostat selesa untuk dipakai dan ia tidak akan menjejaskan aktiviti-aktiviti sehari-hari anda, yang menawarkan pelbagai manfaat yang unik:

* Melegakan simptom Benign Prostatic Hyperplasia: kerap membuang air kecil, nokturia secara semula jadi, tanpa perlu ubat-ubatan;
* Menyediakan rawatan jangka panjang bagi punca-punca gejala BPH, memudahkan pembuangan air kecil;
* Mengembalikan potensi dan meningkatkan libido;
* Menggalakkan fungsi yang sihat prostat, mencegah mati pucuk (ED)

Maklumat lebih lanjut mengenai peranti ini boleh didapati di laman web Rawatan Halus

Punca Benign Prostatic Hyperplasia

Punca pembesaran prostat tidak diketahui sehingga Dr Allen menciptakan Teori Asal Usul Gangguan Kesihatan, yang menjelaskan, bahawa punca BPH adalah tekanan yang meningkat di dalam prostat. Tekanan ini menolak tisu sekitarnya berkembang. Satu-satunya cara untuk membatalkan proses pembesaran prostat adalah untuk menghentikan tekanan ini.

Gejala Benign Prostatic Hyperplasia dan rawatan mereka

Kerap membuang air kecil, nokturia, dan aliran kencing yang lemah biasanya gejala seorang lelaki yang mengalami BPH. Faktor psikologi yang sering wujud dalam kes Benign Prostatic Hyperplasia boleh fungsi erektil lelaki (ED).

Terapi pelengkap dan alternatif boleh menyumbang ke arah meningkatkan kesihatan prostat bagaimanapun, meningkatkan masalah kelenjar Sujudlah melalui langkah-langkah pemakanan tidak terbukti. Sifat tidak berkesan rawatan herba adalah sebab mengapa orang yang mengalami Benign Prostatic Hyperplasia dipaksa untuk mencari ubat-ubatan dan penyelesaian pembedahan.

Oleh itu, rawatan dengan herba tidak membandingkan dengan Peranti baru untuk Rawatan Prostat yang menangani punca Benign Prostatic Hipertropi secara semula jadi.

Pendekatan konvensional semasa untuk rawatan prostat

Pada masa kini, BPH dirawat (tidak sangat berjaya) dengan ubat-ubatan yang berbeza atau pembedahan dengan mengeluarkan sebahagian atau semua kelenjar prostat yang diperbesarkan. Kedua-pendekatan ini, bagaimanapun, menangani punca masalah dan apa yang perlu ditekankan mereka mempunyai kesan sampingan yang negatif:

1. ubat kerap boleh menekan proses metabolik, yang penting untuk fungsi normal badan. Oleh itu, orang-orang dapat merasakan kelemahan dan keletihan, dan juga ada peningkatan risiko komplikasi gastrousus bermula dari sakit perut sembelit yang teruk.

2. Pembedahan paling biasa untuk BPH adalah resection yang Transurethral prostat (TURP), iaitu penyingkiran sebahagian daripada prostat membesar; juga merupakan prostatektomi terbuka masih tidak jarang berlaku. Setiap campur tangan pembedahan adalah berbahaya kerana komplikasi yang mungkin, seperti jangkitan. Di samping itu, masalah lemah kawalan kencing adalah komplikasi buruk yang boleh berlaku. Satu lagi komplikasi yang mungkin adalah bahawa saraf yang mengawal zakar boleh menjadi rosak. Jika ia berlaku, mati pucuk boleh berkembang.

Thermobalancing Therapy BPH

Terapi Thermobalancing adalah satu rawatan berkesan untuk Benign Prostatic Hyperplasia. Disfungsi kencing memudahkan dalam masa 7-10 hari selepas bermula rawatan.

Semula jadi termo-unsur adalah komponen utama peranti terapi baru untuk rawatan BPH. Dengan membuat suhu di dalam tisu prostat yang berterusan, terapi Thermobalancing mewujudkan persekitaran yang sesuai untuk kapilari untuk membekalkannya dengan semua nutrien yang diperlukan, dengan itu membantu prostat untuk pulih daripada bengkak dan seterusnya dari masalah ini. Penjagaan Prostat Peranti menyembuhkan Benign Prostatic Hyperplasia berkesan. Penggunaan peranti mengembalikan potensi dan meningkatkan libido, meningkatkan kehidupan seorang lelaki.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar